Friday, April 10, 2009

Fast & Furious April

Bulan April adalah merupakan bulan yang terlalu sibuk dalam diari kerja mama... sampai ke hari ini mama dah menjelajah ke Perak, KL, Selangor dan Kuantan Pahang bagi taklimat pasal projek Anugerah Balai Polis Cemerlang 2009 bersama JPNIN. Tak tau lah next nak ke mana plak ni? Mungkin ke Kuching Sarawak... travelling memang memenatkan badan. Hujung bulan ni plak ada AGM.
Semalam mama sampai rumah dari kuantan dah hampir jam 10 malam. Adib pulak demam skit, so merengek je la. Pagi tadi bawak karsih buat medical check up Fomema kat klinik di sect.18 untuk renew visa kerja dia yang akan expired bulan depan. Harap2 tak ada penyakit tapi mama yakin dia ada PENYAKIT LUPA !!! he..he..he.. Mana taknya, selalu sangat lupa nak padam lampu terutama kat bilik air dan berkali-kali jugak lupa nak tutup bekas gula sampai semut pun dah berkampung kat dalam tu...
Pejam celik dah hampir setahun dia keja ngan mama and so far alhamdulillah takda masalah besar. Masalah-masalah kecik tu biasala. That's mean at the same time, umur Adib pun dah nak cecah 1 tahun pada 20 Mei depan.
Begitu pantas masa berlalu ...

1 comment:

Unknown said...

kk sabah takdak dtg ker....
hehheheh......