Monday, October 20, 2008

Weekend Story


last weekend we all pegi pusing2 kt area Putrajaya n also posing2 kt Taman Botani. Ternampak kat situ ada Seafood Restaurant. cam best jer...tapi tak dapatlah nak makan time tongah2 bulan cam ni, he..he.. alih2 p makan kt food court Alamanda je ;)

Tengah nak mkan Adib plak merengek, ngantuk la tu n time isi perut dia gak. Ingat mama ngan babah je tau lapar... try BF n cover with the sling yang Karsih bwk. Hwuaaaa...Adib nangis lagi n reject BF. tak selesa kot??? Adib mmg camtu, klau BF nak suasana tenang dan sunyi. Dah nak buat camna nih!
dh satu masalah besar bagi aku nak BF Adib kt public nih...aku mmg rasa tak selesa nak BF kt public tapi terpikir lak time tu kalau pakai nursing dress kan senang. TAPI, aku xde pun baju tu. niat nak beli mmg ada tapi selalu lupa. ada nursing cover pun x bawak. TAPI x pernah pun cuba lagi kt public, teruknya aku nih...


lastly, nasib baik ada nursing room kt situ. barulah Adib nak....tapi tak comfy lak n xde aircond.... but the best nursing room yg pernah jumpa is kt JJ. Next time, nk pegi shopping or jln2 kena la survey ada ke tak nursing room....ni list yg aku jumpa kt web favourite aku, SI.com




lepas makan dh kul 8 pm, so nak balik rumah la. dh on day way my hubby nak pulak singgah kt Kelab Tasik Putrajaya. katanya kat situ cantik kalau malam2.Adib dh nyenyak tido so aku pun malas nak pegi lagipun dh malam. Sudahnya berenti jap, babah ngan Adam je pegi nak bergambar kenangan. Tetiba my hubby call cakap Adam dh terkencing dalam seluar masa tgh dok bergambar. Hangin semacam je bunyinyer...... dh cmna la pulak leh kencing. Dh la x bwk baju extra. Nasib baik ada towel kecik buat cover badan Adam....dah spoiled mood Mama ngan Babah jap malam tu :( Adam...Adam...


ni hah gambar Adam ngan muka bersalah dan serba-salah bila dah terkencing dalam seluar!

No comments: