Friday, October 24, 2008

Pumpin' @ The Mall

Semalam lps keja pegi open house aka buka puasa kt Seri Pacific Hotel ngan hubby. Aku pegi dulu naik komuter from office but hubby frm S.Alam so sampai la awal skit. Memula ingat nak window shopping kt The Mall sementara hubby sampai tp tetiba lak.... erkkk! b*****ku terasa bengkak. Nasib baik ku bawa Harmony tapi nak buat operasi kat mana ekk??? Lastly, aku teringat kt Parkson mesti ada Nursing Room. Laju je kaki ni jalan masuk Parkson n terserempak mak cik security kt situ. 'Asslamualaikum mak cik, kt sini ada tak Nursing Room?', aku tanya mak cik tu. Dengan muka konfius mak cik tu jawab, 'Hah! pakebenda tu dik???' 'He..he..sah dia tak paham', aku jawab dlm hati. Then aku explain kt dia. 'Alah mak cik, tempat untuk tukar pampers budak tu. Ada tak?' Terus je dia jawab, 'Ooooo, tu..... Adik naik tingkat 2 kt bahagian baju budak tu ada'. Fuhhh lega, nasib baik ada!!!! Last2 aku jumpa gak tapi kat situ diorang tulis Parenting Room. Apa-apa je la. Masuk dalam tu, aku tengok mmg bersih dan selesa. Ada 2 bilik untuk menyusu, 2 tempat tukar diapers, 1 sinki, 1 thermopot dan wallpaper ada gambar2 baby. OK. Aku pun apalagi, terus bukak beg n start operasi. tak sampai 20 minit, aku dapat 8oz walaupun aku puasa. Alhamdulillah, lega skit.... ni hah hasilnya!
Then, baru aku perasan kt dinding dalam bilik tu ada gantung nih.....

POLISI PENYUSUAN SUSU IBU MALAYSIA

Bersyukur sbb dh ramai sedar ttg kebaikan susu ibu dan banyak jugak corporate company yang aware n built up nursing room kt shopping complexs. Dah kira cm corporate social responsibility(CSR) la...

1 comment:

Niza @ Anis said...

Hi darling!pls feel free 2visit us for AUTH COACH n LV bags at amazing price.also available original branded perfumes,cheaper than retail price.tq dear :)